03 november 2009

Hej igen!

Jag har verkligen blivit urdålig på att uppdatera här... det är ju så mycket som händer i vardagen att man knappt hinner med sig själv. Sedan förra gången har jag skrev har bland annat detta hänt i vår familj:

* jag har varit på miniresa till Norge med äldste och yngste sonen

* två barn har opererat

* röntgen och ortopeden med ett barn

* 4 IUP samtal i skolan samt ett föräldramöte på dagis

* tandläkaren 3 gånger

* 3 olika kalas som barnen varit på

* 18 mnd kontroll

* Sjukgymnasten

* fotbollavslutning

* telefonutredning

* 3 bokade samtal med VC och läkare

* städdag i skolan

* friidrottsläger för en dotter

* Youth konferens i Uppsala för en dotter

* badmington turnering för en dotter

* affärslunch

* Ullared

* höstlov med övernattningar, halloweenbad, lekland mm

... samt de vanliga aktiviteterna med gympa och simskola för 5 åringen, samt allt vad de större barnen håller på med.

Det är MYCKET på 4 veckor!!! Mycket att hålla reda på, och så skall man hinna tvätta, städa, göra mat och plugga heltid (helst). Fullt upp med andra ord, men vi har fått vara hyffsat friska i alla fall. Eller... jag har ju problem med min arm fortfarande och förra veckan ändrade min yrsel från att gunga till att mer snurra.... känns som jag är i obalans. Läkaren hittar inget fel, alla prov är helt fina, så nu har jag fått remiss till öronläkaren för att kolla om det är något med balansnerverna eller vad det nu var. Trodde i min okunnighet att jag bara kunde ringa min öronläkare på Ryhov och få en tid, men nej... ny problem måste gå via ny remiss... *suck* Det är jobbigt att gå och vara yr hela tiden, har ju varit till och från sedan mitten på juli nu, och det har bara blivit värre tyvärr... Men annars är vi hyffsat pigga, lite feber och lite snor - inte mer än man får godta liksom.

Men lite bilder kan jag visa! Börjar med en liten filmsnutt av min lilla goa A, 3 år:

Sedan funkar det fortfarande inte att klippa och klistra i bilder och text...fattar inte vad som är fel, för sånn här var det aldrig på förra datorn... bilderna kommer därför samlade i inlägget under...


Inga kommentarer: