18 september 2009

Hej allihopa

Nej då, jag har inte slutat blogga!

Det har varit en lång sommar, och mycket har hänt. Fullt ös medvetslös... Och så gick kameran sönder och det tog sin tid att bli vän med den nya. Men nu har jag tänte börja om igen... vet inte om jag försöker ta igen sommaren med att visa lite bilder, det beror på. Ny dator har jag skaffat mig, och inga gamla bilder finns sparade där.

I alla fall, i dag var vi med i en artikel i tidningen Inblick. Lite rolig, första gången vi är med som familj! Tyvärr finns inte artiklen på webben, men en bild kan jag nog bjuda på


Foto: http://www.inblick.se/


Och så slänger jag inte lite bilder från barnen, de jag har tagit senaste veckan som finns på datorn!

Lilla A tittar på morgon-TV innan dagisdax...

...även lille L följer med...

3 glada pyjamasbarn!

I dag - Glad liten A!

I dag - lilleman (...tittande på TV, igen...)

I dag - L tittar på TV...

Familjekväll på dagis 15/9:

L kastar boll

A med sina bästisar!

Lilleman

Superglad A i moln

Arg liten kille...

Glad liten kille!

Så var jag offisiellt i gång igen, förhoppningsvis blir det inga lika långa avbreak igen!

2 kommentarer:

bullegarien sa...

Kul att se lite nya bilder på er! Fin bild i tidningen! Hoppas allt är bra med er! Kram!

Lillmonster sa...

Här är en till som är igång igen efter ett långt sommaruppehåll. :)
Kul att se lite nya bilder.

Kram Kram