26 juni 2009

Mera bad!

Klockan är snart midnatt och barnen har äntligen somnat... Jag trodde att bad, fika och grillning skulle ta musten ur dem, men icke..

Jag måste helt enkelt sluta med Duracell batterier

Men nu, A somnade till slut på soffan och de andra har slumrat in på diverse ställen. Nu är kvällen min...eller skall man säga natten?

Förmiddagslek ute i trädgården...


Jag lovade ju i går att vi skulle till badet igen i dag, så efter lilleman hade sovit middag (och faktiskt mamman med i dag!!) så tog vi med mackor och fika och begav oss iväg. Inte så mycket folk i dag heller. Och det blåste rätt friskt, så det var sådär halvkallt till trots för hög temperatur.
Men barnen tyckte givetvis det var skoj!

Storebror lär lillasyster att simma!

Lillasyster fusk-simmar!

Lillebror var mer vågad i dag - tyckte det var jätteroligt och gick längre och längre ut...

FIKA!!

På kvällen plinga det på dörren... Pizzaleverans under pistolhot!

En sån bild man inte vill visa egentligen. Barnen lekte med Lego på storebrors rum, de var så glada och nöjda så. Nu är de alla förmanade, och i morgon bitti har de arbete som väntar..

3 kommentarer:

Marie_AOA sa...

Shit vad lego! :-O Men de hade säkert kul. ;) Artikeln om oss handlar om hur det är att leva med funktionshindrade barn. Hur vardagslivet är. Alexander har ju atypisk autism, sotos syndrom (och astma). Oliver har högfungerande autism, tvång (och amblyopi, en ögongrej). Det är i Allers i slutet av augusti-september nån gång. :)

jagsiv sa...

O hjälp vad med lego!
Hoppas du mår bra. Vad glad jag blev att du gillade min blogg. Nu flyttar jag inte den mer. Om jag inte får en egen server och lön och allt sådant där..inte så troligt! KRAM/ vännen sivan i norr

Sara sa...

Vilken bra blogg! Galet mycket lego och finfina barn!