02 oktober 2010

Lördag igen!


Syskonkram!


Syskonkärlek!

Dagen verkar vara fullproppad i dag. Vaknade till underbart väder, bara en sån sak... (har iof blivt molningt nu...)

Min kompis har fått låna mina föräldras hus för att ha träff med sina Me&I säljare. Var uppe där i går kväll för att sätta på värmepumpen, men hade nog gjort något fel... det blåste kall luft. Trots mitt fixande så lyckades jag nog inte få någon värme, men tjejerna var duktiga och kunde själv elda i kaminen, så jag tror de slipper frysa!

Sedan kommer en kille som skall nermontera kakelugnen i huset (mina föräldrars), så jag fick också flytta alla möbler på ovanvåningen och förbereda med släp utanför.
Du blir det bara att få ordning på alla andra saker... barnkalas, 40 års kalas, körning till karateträning, körning till mannekänguppvisning... det skall nog gå bra ändå.
Får väl fortsätta dagen med en dusch, den har jag inte hunnit med än, då maken inte lyckades få gång på pelletsbrännaren tidigare...

Inga kommentarer: