01 oktober 2010

Ingen tenta...

J hade ont i magen och mådde illa så det ble inte någon tenta för mig i dag... Ville inte chansa och låta henne sitta i bilen utanför och vänta eller så, risken att hon skulle kräkas fanns ju, men hon har inte gjort det. Är dock konstant hungrig...? Hm... märkligt. Nu är hon mycket bättre, bara lite ont säger hon.

Om två månader får jag ta en omtenta då, man hoppas man har kunskapen kvar, för man lär inte kunna plugga mera då det ju kommer nya kurs nu.

Ja, ja, så är livet. Det brukar ju ordna sig i slutändan i alla fall.

Har pluggat lite av det jag inte hade hunnit med och gjort lite pappersarbete. Nu skall jag nog ge mig iväg och hämta hem alla små, och så behöver vi handla på vägen. Typiskt, ingen bil, slut i skåpen och fara för regn ute... Men det får gå, måste ju ha fredagsmys!!!

Inga kommentarer: