18 oktober 2008

Vad har vi gjort i dag?


I dag har pappa och A lekt arga leken. Man skall titta på varandra och se arg ut, och den som håller minen längst utan att skratta vinner...

A brukar ser arg ut i typ 2 sekunder och sen skratta och ropa "jag vann!"


Pappa är arg...












A är ännu argare...











Och så har vi haft besök av vår goda vän fru H, hon passade på att gosa lite med lillprinsen, såklart


Och lille L har lekt tittut i städskåpet med storebror W, som också passade på att fotta leken


Lillprinsen kräks ju hellre än gärna och mamma får byta kläder titt som tätt... i dag hittade hon en heldress i plysch som hon köpte i våras, den blev ju kanon på lille L!! *glad*



















Med och utan huvan...
























Om kvällen hade några av barnen IDOL tävling. J sjöng och L spelade.












...och juryn var på plats












En alldeles vanlig lördag med andra ord!

*

3 kommentarer:

Fru H sa...

Fina bilder må jag säga!Speciellt Fru H, ojdå, det var ju visst jag.

Hälsningar Fru H

Anonym sa...

Vad fin familj du har! Jätteroligt att du börjat blogga! Säg till om jag ska länka till dig! Så kan jag blogga en rad om dig samtidigt!

Anonym sa...

Ska sei. Begynne å bli avangserte med blogg å de heila. Nå blir det møje lettare for onkel og tante å fylla mæ dokke :-) Ha ei velsinga god helg:-)