25 mars 2009

Feber

Har haft en "sjuk-vecka" nu, först lilla A som fick hög feber förra veckan, som höll i sig över helgen. Hennes första dag på dagis passade lillebror på att ta över... först med snor och hosta och i dag med nästan 40 grader feber på morgonen.

Mamman som har så mycket att göra...men feber barn kräver sitt, och det blir en hel del gnäll *suck*

Så inte har det hänt så mycket spännande här inte, sedan jag bloggade senast. Får väl visa upp lite bilder som jag och barnen har tagit i stället...

Lillasyster, fortfarande slö och febrig (slutet på förra veckan)

Lillebror busar bakom gardinerna...

Syskonvagnen har blivit lagad, och skall nu säljas (förhoppningsvis), vi ville bara göra en sista "sittning"

Lillebror vilar ut...

Lillasyster tittar på TV

Fina "våriga" tjejer!

Lillasyster i dag...lite sur, ville kanske inte vara med på kort just då...

Men lilla storasyster vill jämt bli fotograferad *hehe*

Och lillebror är febrig och inte alls på humör...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Oh så trist med feber... det bästa med feber är.. hm... finns inge bra men det vänder. DET vet jag :) Krya på er och kram till alla söta små... har du varit inne på postkodspingu än, jag har länken på min blogg! Gör det och skratta lite granna

ps hur hittar jag dig på VK ds

bullegarien sa...

oj vad jobbigt med sjukt.... hoppas de blir friska snart!!!

Anonym sa...

Härlig blogg :) // Kick på Kullerbyttan barnkläder