29 mars 2009

Mobilkameran

Det är inte så ofta jag använder mobilkameran, och ännu mer sällan att jag överför bilderna till datorn. Men i dag så gjorde jag det... och då blev jag lite nostalgisk över vissa bilder, och kan givetvis inte annat än att visa upp bilderna

Lillfisen är 5 månader gammal och skitglad!

Så underbar, avslappnande bild... sover så gott, precis 6 månader.

Hösten -08, 6 mnd gammal, mamma har köpt jacka, mössa och vantar för nu är det kallare ute.

Och så ett färskt kort från i fredags, då pappa hade kameran med sig till Uppsala. Storasyster J matchar kläder - mycket mönster blir det!

Lika färskt kort från i fredags. Lillasyster L vill inte längre ha tofsar i håret, det skall vara löst... *suck*.

5 kommentarer:

TuvaLiten sa...

Hmm, lämnade en kommentar igår, tror jag ;o) Hur eller hur, du har en utmaning hos mig om du vill:)

Ina sa...

Hej.
Vilka underbara barn ni har. Jättefina blev korten. Hoppas ni hade en bra helg. *vink*

bullegarien sa...

gulliga kort!

Annie m H & E sa...

Vad de är söta dina barn :). L har ju helt enormt fint hår!!!!
Mycket Me&I blir det :).

åsa sa...

Roligt med lite gamla kort. Jag har nog också en del kort i mobilen som hade varit roliga att se....