30 september 2010

Det går INTE bra...

med pluggande alltså. Suck. I morgon är det tentan och jag känner mig inte alls så förberedd som jag skulle vilja. Riktignog är det som att vara med i lotteri, man får 25 utav 500 frågor och kan ju hoppas man har turen och får frågor man faktiskt kan... Känns som om det kan gå lite hur som helst, men jag hoppas på godkänt i alla fall...

2 sjuklingar har jag idag, men de verkar inte fullständigt sängliggandes, så det finns fortfarande hopp om att kunna få till de i morgon med tentan. Ser ut som om jag kan låna en bil, vilket ju underlättar ENORMT, då tar det inte hela dagen! (Tack snälla M!)

Maken for i väg till Kiruna i morse, så man får ju fixa detta så gott det går...

Hör att frosten har kommit till Sverige - och det lär väl inte dröja så länge innan han är här med... och jag är inte klar med alla förberedelser i form av skor och ytterkläder. Skall till Ullared på torsdag och hoppas jag kan fixa det mesta då, så att barnen (och jag själv) slipper gå och frysa! Sedan är det lite lyxit, skall till Ullared ca 1,5 vecka efter det igen! Inte mig emot, då kan jag dela upp allt på två gånger, så kanske man kan lämna bygget innan stängdax...

Inget roligare än som så händer här, bara pluggande, omboking av tandläkartider, omboking av sjukgymnasttider, ombokning av IUP samtal... man får visst inga tider som man verkligen kan använda... och så skriving av scheman och uträkning av tider. Det är som att lägga puzzel, inte lätt att få ihop alla bitar alla gånger.

Vi hörs!

Inga kommentarer: