16 januari 2009


Jag har fått en Award!




*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*


Den här awarden har jag fått av: http://tuvaliten-enflockungarochensymaskin.blogspot.com

Reglerna för Awarden är enkla.
Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Tack Tuvalie (och din mamma förståss ), jag blev jätteglad för denna awarden. Lite guldkant på tillvaron! Kan också erkänna att jag är jätteavis på alla dina fina "TuvaLiten" kläder!! Vilken duktig mamma du har!

Jag vill ge awarderna vidare till:

http://www.bullegarien.blogspot.com :
För att det är så roligt att följa ditt liv i Bulgarien! Vi hade liksom tappat kontakten, innan vi båda började blogga!!

http://eirenes.blogg.se :
Jag såg att du redan fått samma award, men jag bara MÅSTE ge dig den jag med! Gillar dig skarpt, och vi är ju lite i samma sits med både det ena och det andra

http://vilgotsdagar.blogg.se :
Min lilla son L gillar att följa Vilgots dag, roligt att ha en nätkompis att växa upp med!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla rara! Jag blir så glad! Kommer att skriva mer på bloggen senare i dag HOPPAS jag...om Nisse håller sej lugn! Han är så vild! Börjar blir svårt att få tid att blogga. Jag älskar din blogg med och vill läsa helst varje dag :)

bullegarien sa...

Tack! Hur gor jag for att lagga upp den pa min blogg???

Anonym sa...

Åh, så glad jag blev!! TACK!! :D
Jag är på jobbet nu, men ska lägga upp den på min blogg, förhoppningsvis i morgon (har ganska fullspäckat schema imorgon).
Jag länkar till dig också, om det är OK!?
Jag vet inte alls om det är så att få kryper "riktigt", det var vad läkaren sa.. men Leon är säkert helt normal med sitt krypande :)
KRAMAR till dig vännen

Zandra sa...

Du har en till award i min blogg! Kraam ^^,