26 januari 2009


Ny bakgrund


Försöker snygga till bloggen...skapa ett nytt utseende. Denna bakgrund såg jag hos Ingela, och tyckte den var så snygg. Letade igenom massor av bakgrund för att inte ta samma...men blev inte nöjd. Nu kör jag på denna en dag eller två och ser hur jag trivs, eller så byter jag om ett tag igen. Inte helt nöjd med att det kommer en ram runt mina små smilies... hur får man bort den då!?

Måndag i dag, de stora barnen är i skolan och om en timme skall dagisbarnen i väg. Jag skall plocka och städa och tvätta... och så måste jag få ordning på min almanacka, skriva in alla läkarbesök och olika (hoppas jag inte glömt nått redan).

Småtjejorna sov med flätor i natt och är så lyckliga över sitt lockiga hår - bildbevis:




Lilleman är så duktig, i går kissade han 4 gånger på toan och bajsade en gång!! Och nu efter gröten så fick han kissa igen. Mamma ser fram emot att han fortsätter så och att vi kan spara in på många blöjor!! Lilla A är lite sur för att lillebror använder hennes potta! Men, hon vill ju inte så...

9 kommentarer:

Unknown sa...

fin.... o fina lockar

TuvaLiten sa...

Å då undrar ju jag hur du får till dina smilies, jag lyckas inte få in en endaste liten glad gubbe i bloggen, varken med eller utan ram;)

åsa sa...

Det är det som är det roliga med blogspot, tycker jag. Att det finns så många layouter att välja mellan. Så söta tjejerna är...

bullegarien sa...

Fina bilder, fin blog och fina lockar. Vad duktig lillen ar pa toa da... Victor ar utan bloja sen i juni, men man har ju alltid ett par reservkalsonger i fickan nar man ar ute nagon stans...

bullegarien sa...

Fina bilder, fin blog och fina lockar! Och vad duktig lillen ar som gar sa flitigt pa toa... Victor ar utan bloja sen i juni, men man har ju alltid ett par reservkalsonger i fickan nar man ar ute nagon stans...

Anonym sa...

Snygg bakgrund.
Tänk att man alltid har så mycket att göra när de andra är borta. Man skulle egentligen sätta sig ner och samla krafter tills de kommer hem igen. Men det gör man ju inte. :)

Kram Kram

Anonym sa...

Oj finaste tjejerna ju!:)
Vad duktig lilleman är!Kissar och bajsar på pottan redan!!!Superbra ju!
Funderar också på det men som så mkt annat har jag inte hunnit!
Ha det bäst!
Helena och Dante

Anonym sa...

Fina lockar! Och designen ser ju fin ut.

Anonym sa...

Så fina i håret !!!