24 september 2010

Fredagkväll

Nu ger jag nog upp... har försökt vara duktig å plugga hela dagen, men det går sååååå trögt. Har varit plågad av yrsel både i går och idag, och det funkar bara inte då... :-(

I kväll blev vi plötsligen så få hemma då alla 5 stora barnen skulle åt var sitt håll. Trodde det skulle bli en lugn och stillsam kväll... så fel jag kunde ta... Äldste sonen kom tidigt hem igen, tillsammans med tre trevliga kompisar. De busade med småttingarna så det blev ett ståhej här hemma, och gav dem lite mera cola, så att de piggnade till rejält och vi fick inte i säng dem förrän efter 22. M fick lägga sig med L för att få honom till att sova, för han vägrade ju sängen i kväll igen, och drog filt och kudde till hallgolvet och ville sova där. Suck... Vad är det för fel på sängen?

Ungdomarna var ju hungriga också förståss, så nu måste köket städas för andra gången i kväll... eller, jag tror jag skiter i det, ingen annan lär ta det, så det står nog så fint där tills i morgon och väntar på mig. Ingen fara där inte.

Nu sätter jag på en tvätt och en disk - sedan dyker jag ner i soffan och ser om jag hinner läsa några sidor i Kingsbury innan jag slockar!

För er som väntar på lite kort.. jodå, en vacker dag så kommer det... kanske får börja lägga in lite "gamla" bilder först?

Inga kommentarer: