23 september 2010

I väntan på maten...

Det blev ingen heldag på högskolan i dag! Jag "lurade" in mig i fel grupp och blev färdig redan vid 12. Passade då på att ta bussen hem... vilket jag nog inte gör igen på ett tag. Jag blir så illamående av att åka buss :-( Men det var 2 timmar till tåget gick och jag ville spara lite tid, men saken är den att jag är yr och lite illamående fortfarande - urk...

Sedan blev det plugg hemma, men det går trögt, bara en vecka kvar till tentan och jag har inte kommit långt...

Nu har jag hämtat hem barn från ortens alla hörn och vi har fiskpinnar i ugnen. Det får bli sånna lätta måltider i denna stressade tenta-värld, men i morgon blir det i alla fall taco, så har man något att se fram emot.

J har tagit av gipsen på armen i dag och tyckte det var konstig, men äntligen får hon vara som alla andra! Så i morgon blir det gympa...det var typ 6 veckor sedan nu!

Nä, nu måste jag röja bordet från tvätthögarna från i går, så man kan duka klart och äta... Undra om jag orkar plugga i kväll, eller om jag skall vika tvätt igen...eller om jag skall dyka ner i en rolig bok... tiden vill utvisa

Inga kommentarer: