22 september 2010

Lunch!

I dag bjöd min man mig på lunch ute, det är inte ofta det händer! Vi åkte först till värdshuset, men var inte sugna på sill eller oxbringa med senap, så det blev att vi testade Grön Chili i stället. Maten var god, helt OK, dock fick de några minus för att inte fylla på i tid, och inte servera någon efterätt eller kaka till kaffet. Men mätte och glada var vi.

Som vanligt fick jag betala...

Nu är det bara att plugga vidare och försöka lära mig något mer innan tentan. Dagen har redan försvunnit lite med att jag och en kompis har kollat på skolkläder åt skolan en stund på förmiddagen (vi sitter i föräldraföreningen som skall ta hand om detta). Och så har jag plockat lite i köket för att kunna plugga i en ren och fin miljö... det är också viktigt!

Nu blir det bara ett avbrott till, och det blir tandläkaren... usch, jag gillar verkligen inte att åka dit. Dessutom tror jag att det faktiskt finns hål denna gång... Om det är "illa" att gå om allt ser bra ut, hur blir det inte nu då när allt inte är bra!!!

Inga kommentarer: