17 februari 2009

Nya kläder!

I dag fick vi både kläder från House of Lola och från Me&I, så en del har vi provat, och bildbevis kommer här:

T-shirt och shorts från House of Lola... Verkligen kläder som J gillar, även om mamman inte helt förstår detta modet med shorts på vintertid...

Tunika från samma ställe, också ett favorit plagg (urskön kvalite), blir nog finare med ett par tjats än med strumpbyxor. Användbart!


S ville ha dessa sommarsköna kläder från Me&I - färgsprakande!


Lilla L fick välja själv vilken klänning hon ville ha från Me&I - och valet var självklart för henne. Byxorna hittade vi i storasysters garderob... Redo för vilket kalas som helst!


Denna tunika var så "henne" i färger och så...kunde inte låta bli. Passade perfekt till turkosa tajts vi redan hade. Ser ut som hon skriker på bilden, men jag lyckades bara fånga in en megagäsp!

Lillprinsen fick en t-shirt på rea - urgullig. Ursäkta för det superstökiga vardagrummet...han är duktig på att leka över _hela_ rummet lillgossen

Nu måste jag se att få ta tag i min tradera-försäljning, så kläderna kan betalas också...

5 kommentarer:

bullegarien sa...

Oj, kul med massa nya var-klader!!!! Blev det nagot nytt till mamman ocksa?

Anonym sa...

Men oj vad kul att se! Jag gillade mest det limegröna setet, supersnyggT! :)

Anonym sa...

Vad kul med nya vårkläder.Vad fint allt var!HAr inte sett Houseof Lola innan.Har nog inte förstått det här med shorts på vintern heller:D
Gillar inte ens shorts på sommaren ju;)

Anonym sa...

Fina kläder.

Kram Kram

Unknown sa...

Fingingar,, ser att du redan fått frågan men jag undrar detsamma - fick du ngt? :)