13 februari 2009

Shoppat!

Ja, det var inte i dag...men i dag har jag hämtat paketet på pressbyrån!
Passade på att köpa vår/höst overall + vinteroverall till nästa vinter till lille L. Det var halva priset, kanonpris för så fina overaller. Alla de rätta funktionerna, helt vattentäta och så tål de både tumlare och torkskåp, så man behöver inte vara orolig för att dagis förstör dem sedan...

Stora i storleken var de, våroverallen är i storlek 80, och den kan han med all säkerhet ha även i höst. Och vinteroverallen är i storlek 86...och ni ser själv, det är storasyster A som blir 3 i maj som provar den på bilden!! Hon har 98 i sin vinteroverall i år!

Sitter så glad och nöjd och klappar händerna!

Mycket att växa i, men funkar bra ändå!

Storasyster som vanligen har 98 i kläder har här en overall i 86!

Annars har jag inte gjort något vettigt i dag. Har haft så ont i min arm, inte kunnat göra så mycket. Bakade en banankaka och det blev för mycket. Fick tvinga mig att hänga tvätten i alla fall trots smärtan.

Och W hämtade ut sin present och har för första gången varit i slalombacken nu i kväll - det gav mersmak!

Lilla A gick ut i dag och vi missade att sätta på blöjan. Hon var borta i 5 timmar och jag tänkte att nu är det bara att tvätta overallen i kväll. Men hon var helt torr! Hade varit inne hos några grannar och fikat lite och kissat där. Duktiga flicka!

Lillebror bara går och går nu, och leendet är stort , han är så nöjd med sig själv.

Inga kommentarer: