07 februari 2009

Utmaningar!

Har fått några utmaningar, och vill ju inte vara sämre än att jag tar dem!! Bättre lite sent än aldrig.

Första utmaningen kommer från Tuvaliten och här kommer mina svar:

4 av mina favoritprogram på tv:
  • Akuten (och alla liknande program)
  • NCIS
  • Brottkod försvunnen
  • Extreme homemakeover

4 saker som jag gjorde igår:

  • HJÄLP - kommer bara ihåg allt jag _inte_ gjorde, men som jag borde ha gjort....

4 saker som jag längtar till:

  • vår och värme!!
  • ordning och reda
  • att få resa hem till Norge en sväng
  • att bli färdig med min utbildning (sorry....bara långtidsdrömmar....)

4 favorit restauranger:

  • IKEA (inte för att den är bäst, men för att det oftast är där vi hamnar....)
  • Dragon (tror jag den heter...lite mysigare och lite dyrare än IKEA...)
  • Dolly Dimple (när vi är i Norge)
  • Chili Thai....eller vad den nu heter....

4 saker på min önskelista:

  • en hotelweekend i Stockholm med en god kompis
  • nya kläder!!
  • pengar att renovera bad och vardagsrum
  • städhjälp!!

4 personer som jag utmanar:


Nästa utmaning har jag fått både från Ingela och Marie:

Här är reglerna:
Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Så jag utmanar:
Bilden då, det blev denna:

Från Danmarks-semestern sommaren 08. Barnen badar på kvällen med sina kusiner, det är nog S i vattnet, och kusinen S som är på väg ner rutchkanan.

3 kommentarer:

Unknown sa...

hahaha vilken kul bild vatten i fokus.... jag tar utmaningen .....:))

åsa sa...

Visst är det roligt med utmaningar. David har gjort sin...
mvh åsa och david

Zandra sa...

Roligt med utmaningar! Jag har gjort mina nu! Tack ^^,